Barion Pixel Általános szerződési feltételek - virágfutár

Általános szerződési feltételek

:Kezdőlap » Általános szerződési feltételek

Tisztelt Vásárlónk!
Köszöntjük a BRANDT-FLÓRA Kereskedelmi Betéti Társaság (1163 Budapest, Karát u. 19.)
által fenntartott honlapon.
Kérjük, szíveskedjék elolvasni az alábbi Általános Szerződési Feltételeket.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a honlapon történő rendelés véglegesítésével (leadásával)
Ön kinyilvánítja azt is, hogy az Általános Szerződési Feltételeket elfogadja, és azokat magára
nézve kötelezőnek ismeri el.
Üzemeltető:
BRANDT-FLÓRA Kereskedelmi Betéti Társaság
1163 Budapest, Karát u. 19.
Adószáma: 20223980-2-42
Cégjegyzék száma: 01-06-720028
Vásárlási feltételek
• A rendelés leadásával a megrendelő tudomásul veszi, hogy a szállító a honlapon
feltüntetett árakat alkalmazza.
• Megrendelő tudomásul veszi, hogy a virágcsokor egyedi termék, ebből kifolyólag két
teljesen egyforma csokor nem létezik. Minden csokor kézzel készül, az elérhető legfrissebb
virágok felhasználásával. A honlapon feltüntetett fényképek így minden esetben illusztrációk,
a csokor jellegét jelzik. Éppen ezért a megrendelés teljesítése során azt vállaljuk, hogy az Ön
részére átadásra kerülő termék stílusában, formájában, virágértékében megfelel az Ön által
kiválasztott csokornak, de nem feltétlenül lesz teljesen azonos azzal.
• A megrendelt virág kiszállítását a hét minden napján vállaljuk.
• Kegyeleti, esküvői alkalmakra, ill. egyéb olyan rendezvényekre, ahol nagyobb mennyiségű
virágnak pontosan meghatározott időpontig kell rendelkezésre állnia, a kiszállítás helyét és
idejét kérjük előre egyeztetni szíveskedjék a honlapon megtalálható elérhetőségünk
valamelyikén.
• Futárunk abban az esetben, ha Ön nem tartózkodik a megadott címen, vagy nem elérhető,
akkor egy harmadik személy segítségét is igénybe veheti (pl.: szomszéd, recepciós, portás).
• Tekintettel arra, hogy bizonyos virágfajták szezonálisan állnak csak rendelkezésre,
lehetséges, hogy az Ön által választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten.
Ilyen esetben az összetevő helyettesítésére (a hasonló megjelenés, hasonló árkategória
megtartásával) a jogot fenntartjuk.
Rendelésfelvétel
• Amennyiben a megrendelő által megadott szállítási információk hibásak vagy valótlanok, az
ebből eredő károkért a szállító nem felel.
• A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.
• Átmeneti áruhiány esetén a szállító fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében,
stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
• A címzett telefonszámát (lehetőség szerint mobil számot) kérjük, mindenképpen adja meg,
ezzel is elősegítve a kézbesítésnek technikai ok (pl. cím elírás, kaputelefon, csengő
üzemzavara stb.) miatti lehetetlenülésének megelőzését.

Szállítás
• Egészségügyi intézménybe és idősek otthonába szállítás esetén, kérjük, adja meg a szoba
számát.
• Szállodába, kempingbe, nyaraló faluba történő kiszállításkor, kérjük, adja meg a szoba
számát, vendégek nevét. Az ilyen helyekre a szállításokat csak a recepcióig tudjuk garantálni.
Kézhez vétel – virágcsokor átadása
• A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a megrendelő egyedi kérésére
készítettek, ezért minden, a terméket érintő reklamációnak, elállásnak a termék átvétele
után helye nincs.
• Abban az esetben, ha a címzett a küldeményt visszautasítja, és ez nem a termék vagy a
szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt átvettnek tekintjük.
• Abban az esetben, ha a címzett a küldemény átvételét-átadását más időpontra vagy
dátumra kéri, úgy azt a címzettel egyeztetett időben vagy dátumra fogja kikézbesíteni.
• Személyes átvétel esetén a megrendelt és elkészített csokrot a megrendelésben szereplő
átvételi dátum után még 3 napig őrizzük meg, ezt követően selejtezzük és átvettnek
tekintjük.
Amennyiben Ön rossz címet ad meg, vagy a címzett más címen tartózkodik, és emiatt
második szállításra van szükség akkor a második, harmadik szállítás árát kiszámlázzuk a
megrendelőnek.
Visszaküldés
• Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, vagy – a jelen Általános Szerződési
Szerződésekben foglalt változtatási jogokat is figyelembe véve – jelentősen eltér az ÖN által
megrendelttől, kérjük, hogy átvétel előtt küldje vissza és saját költségünkre kicseréljük. A
szállítót csak abban az esetben nem illeti meg a kicserélés joga, ha a megrendelés
kifejezetten és szállítóval egyeztetetten konkrét időpontra és konkrét alkalomra szólt, és a
cserevirág ugyanezen időpontban történő átadását a szállító nem tudja teljesíteni.
Elállás joga
• A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény
alapján.
• A Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, azonban az
ellenérték visszafizetését csak a kiszállítási időpontot megelőző 48 órán belül történő
rendelés lemondása esetén tudjuk garantálni.
• Az elállást minden esetben írásban kell egyeztetni a honlapon feltüntetett
elérhetőségeken.
• Az elállási határidő a virágküldő szolgáltatás esetén a rendelés leadásakor kezdődik.
• A termék gyorsan romló voltára, valamint a megrendelő részére történt egyedi
összeállítására tekintettel a megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a termék
kibontása, átadása után elállási jog már nem illeti meg.
• Ön a virágcsokorra vonatkozó megrendelés elküldésével kinyilvánítja, hogy a kiszállítás

tervezett időpontját, ennek hiányában a tervezett munkanapot megelőző 12 órában a
teljesítés (a virágkötés) az Ön kifejezett, előzetes beleegyezésével megkezdődik.
• Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a
kézbesítő virágbolt részére.
• A vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaszállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a
vásárlót terheli.
• A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül.
• A webáruház üzemeltetőnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló
számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és
visszajuttatta a megrendelt terméket.
• A vételár és a szállítási költség visszatérítésének lehetséges módjait a szolgáltató minden
esetben egyezteti a vásárlóval.
Az ár
• Az árut a rendelés idején érvényes áron számlázzuk ki.
• A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt általános
forgalmi adót, és magyar forintban értendők.
• Az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás és kezelési költség díját, valamint a képeken
látható ‘tároló edény’ (váza, kaspó) díját, amennyiben az külön leírásban nincs feltüntetve.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
• A weboldalról megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát a szállító fenntartja azzal,
hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a
már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden
gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a
nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától
jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a
Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron
történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
• Duplán megrendelt és kifizetett rendelés esetén, amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot
a kiszállítás előtt, akkor a vételárat visszajuttatjuk Önnek, kivéve, ha a megrendelést már
elkészítettük és az kiszállítás alatt van.